17 januar 2012

I´m Blue dadadi dadada....


 

Eller...ikke sånn blue i humøret altså, men sitter her og venter på at noen filer skal lastes fra et sted til et annen, så da benyttet jeg sjansen til å kikke litt igjennom bildearkivene mine her. Disse bildene tok jeg i Oslobyen i fjor. Og, jeg syns de kledde å være litt blå...

Hva syns du?

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.


3 fortryllende kommentarer:

Bringebær sa...

Stilige! Jeg trodde et øyeblikk at det var Paris eller et annet sted lenger ned i Europa, helt til jeg så at det stod "SALG" :) Fine bilder!

Monica S Engell sa...

Disse kunne like godt ha vært fra flere tiår siden. Flott etterbehandling!

cashmereandcamera sa...

Tusen takk dere! Syns Oslo er så hærlig å bare gå rundt i og å fange små biter av byen med kameraet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...