13 januar 2012

Hasselblad Masters

Bildet er lånt her

Hasselblad har kåret sine Hasselblad Masters for 2012, og elleve fotografer har fått tittelen i hver sin kategori. Fy fela så mange dyktige fotografer som er representert her! Verd en titt om man liker fine bilder.

Jeg har fotografert med et hasselblad - på et kurs i portrettfotografering. Fantastisk skarpe bilder. Og veldig morro. Men, også veldig dyrt...men en gang...i fremtiden...DA....

Riktig god helg dere!

1 fortryllende kommentarer:

fru-jansen sa...

Å, Hasselblad hadde jeg glemt. Brukte det til portrett-fotografering på skolen og jeg elsket formatet (det var 6x6cm den gangen)! <3
(fotograferte mye med 4x5" også, enda skarpere!)
Får klikke meg inn og se hvordan den digitale varianten har blitt... jeg er jo helt utdatert men kjenner alltid at det kribler litt ekstra når jeg er innom bloggen din!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...