21 januar 2012

SKODILLA


"A Womans right to SHOE", som Carrie i Sex and the City en gang sa.Og det har hun jo helt rett i. Vi TRENGER jo sko. Kanskje ikke så mange sko da. Og disse skjønnhetene oppdaget jeg i skobutikken en god stund før jul, og jeg flat magepladask. Men, jeg hadde jo ikke tenkt å kjøpe sko i det hele tatt akkurat da, så jeg gikk i fra butikken uten dem. Men, nå etter jul, var jeg innom skobutikken igjen (jadda, jeg går ofte innom bare for å titte - det er jo så mye fiiint), og der var de på SALG! Tenke seg til! Det var ET par igjen, i min størrelse - til halve prisen....Så da var det bare MENINGEN da...

Jeg innrømmer det. Jeg er litt skogal. Men, disse hadde bare alle de rette formene, passelig platå, sånn at de ikke blir så bratte, selv om de har relativt høy hæl, og så er de bare vakre vakre vakre!!! Nå har jeg jo nevnt i et tidligere innlegg at jeg er en praktisk kvinne, som stort sett ender opp i boots eller sneakers, men av og til har man jo litt lyst å pynte seg da...og det er her et par sånne her skatter kommer inn. De kan være pynta med pynteklær til, eller kul med jeans. Så nå bare venter jeg på litt mer vær til å bruke dem i.

Enn så lenge får de være kjøpesentersko - altså sko jeg kan bruke når jeg skal på inneshopping. For det er bare å innse - dette er ikke skoene man spenner på seg når jeg skal ut på fotooppdrag eller skogtur, disse er ment for kafebesøk, butikkvandring og kanskje en og annen hyggelig anledning der man skal sosialiseres med andre.

Har du skodilla, eller er det et par som gjelder i gangen hos deg?

3 fortryllende kommentarer:

fru Storlien sa...

De var fine! Jeg har bittelitt skodille, synes jeg selv. Andre i huset synes jeg har litt vel mye skodille. Men altså, jeg kjøper i det minste ikke verktøy...

I en Sving sa...

Så stilige de er. Det er jammen ikke like lett å finne akkurat de "rette" skoene. Jeg er nok bløte støvletter om vinteren og sneakers om sommeren, men et par gode pensko trenger jo alle.
Ha en flott lørdag :)

Hilde sa...

De var kjempefine! Et antrekk blir fort helt annerledes med et par flotte sko på beina :)

JA, jeg har skodilla ;) Litt i overkant, kanskje! Har nettopp kjøpt meg et par selv, på 70%! Det er moro med salg ;)

Hilde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...