25 januar 2012

OLA | Hundeportretter | Kjæledyrsfoto | Dogs4All


Dette er lille OLA. Han møtte jeg under Dogs4All på lillestrøm i November i fjor. Skjønn ikke sant!
Holder på å prossesere bildene fra Dogs4All-helgen, og da dukker det opp mange fine hunder altså. Tenke seg til at jeg skulle bli fullstendig hundegal på mine eldre dager (har alltid vært skikkelig hestejente jeg, men alltid likt alle salgs dyr - bortsett fra edderkopper da, men de er jo ikke dyr - de er udyr). Nå har jeg helt glemt hvilken rase Ola er da, men mener at han er en fransk bulldog - correct me if i´m wrong. Supersøt er han nå åkke som.

Jeg er ikke helt full fart i formen i dag, så jeg nyter en stille og rolig dag foran macen, med en kopp deilig Chai, og fin musikk. Håper bare ikke det er influensa på gang, og i såfall får den være mild og snill med meg;). Har ikke tid til å bli syk jeg (tror faktisk ikke jeg har vært sånn skikkelig sengeliggende syk siden jeg fikk prinsessa jeg. Sånn bortsett fra et par runder med omgangssyken - for da blir man jo slått i bakken med slegge), men det går seg nå stort sett til.


Ønsker alle sammen en fortryllende fin dag! Syk eller ikke. Nyt dagen, for snart er det i morra;).

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...