15 januar 2012

"Smiiiil"

Dette bildet er med i en fotokonkurranse hos Øyeblikk - http://www.oyeblikk.net/

Jeg så at Øyeblikk.net kjører i gang en ny fotokonkurranse i disse tider, der temaet er "Smiiiil".
Jeg valgte dette bildet av min egen prinsesse denne gang, fordi jeg syns smilet her kommer "rett fra hjertet". Kankje hun tenker på noe morsomt, noe fint, noe hun ønsker seg? Hva vet jeg. Hun er en tankefull liten jente, prinsessen vår. Og, hun smiler i tankene også, og får oss til å smile med henne. Derfor valgte jeg nettopp dette bildet, som viser vår tankefulle lille gledesspreder - akkurat sånn som hun er.


Klikk på logoen til øyeblikk, så kommer du til sidene deres, og kan se flere bidrag.

Denne gangen har øyeblikk-jentene fått Jan Ivar Vik til å stille som dommer. Han er en utrolig dyktig fotograf, alltid positiv og veldig inspirerende å følge (du finner han forresten også i bloggrollen min).

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.


11 fortryllende kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Nydelig bilde, lurt smil. :-)

cashmereandcamera sa...

Takk Elisabeth! Ja, hun er en liten luring innimellom, men mest av alt - søtest i verden!

Sang Tao - Judith sa...

Nydelig, nydelig! En herlig liten luring:)

Bling - our elf on the shelf sa...

Et nydelig bilde og et vakkert smil :)

Med kjæleik til livet sa...

kor koselig ;)

Anette sa...

Nydelig! Et lite mystisk "Mona Lisa"-smil :) Klem fra Anette :)

vår lille verden sa...

Hei på deg:)Så vakkert bidrag av din lille prinsesse.¨Lykke til i konkurransen:)legger meg til som følger hos deg:)klem fra Kathrin

Monica S Engell sa...

Dette var et vakkert, stemningsfullt uttrykk! og et underfundig smil. Helt klart "Mona Lisa følelse!
Ha en fin kveld:)

24 sa...

vakkert bidrag :)

cashmereandcamera sa...

Tusen takk for alle kjempekoselige etilbakemeldingene! Ser at jeg også skal gå på besøk i bloggene deres, for her var det noen nye navn. Så kos!!! Fortsatt fortryllende uke dere!

Fotograf Britt sa...

Nydelikt bilde..

Lykke til i konkurransen!

Britt Kristin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...