24 januar 2012

Frossen Tirsdag


I dag er det litt sånn sur-kaldt ute. Bare noen få minus, men så rått i lufta, så kaldlufta sniker seg inn til marg og bein. Så da sitter jeg her og drømmer om de varme sommerdagene....Dager da man bare kan slenge på seg noe lett og rusle rundt i hovedstaden med kamera på slep. Akkurat som jeg gjorde da jeg tok dette bildet her. Elser å ta bilder av hunder i farta. Byhunder. Elskede skatter.

I går så jeg Breakfast at Tiffanys igjen. Må lissom plukke frem den filmen innimellom. Ah, alle den fabelaktige musikken og alle de dånefine klærne....Ah...Hærlig!

Men nå skal jeg fortsette å prossesere bilder her.

Hvordan ser DIN Tirsdag ut da? Varmt, kaldt, har det skjedd noe spennende, eller fullstendig daukjedelig?

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...