30 januar 2012

Noe nytt...og kanskje litt spennende!


I helgen har vi hatt et litt småpjuskt prinsessebarn her (og ikke har vi voksne vært helt i 100 heller), og da blir det jo mye innetid. Og, selv om man er syk, så er mye innetid for en snart fireåring også tid der mammadamen og pappamannen må aktivisere pasienten. Så, jeg tok med meg prinsessa ned i kykroken. Der skulle vi egentlig rydde, men så endte vi opp med å børste litt støv av symaskinene der nede, og en hel stabel med nye puter ble til. Og noen skjerf...og noen halser. Ble selvfølgelig ikke helt ferdig med alt på en dag, så i dag har jeg og prinsessa gjentatt syksessen, med en real kosedag i sykroken. For man blir ikke helt frisk sånn bare over helga når Mr.Forkjølelse har inttatt heimen, så det blir nok minst en dag til hjemme for min flinke lille hjelper. Hun tegna og sorterte trykk knapper, og assisterte så godt hun kunne, og jeg - jeg bare kosa meg. Det er evigheter siden sist jeg rørte symaskinene, så nå ble det et skikkelig tak der nede. Tenker nok at det meste av de ssite dagers prosukjson kommer i en eplabutikk nær deg når som helst!

Intill da, får dere kose dere meg denne vitaminbomba, og ha en fortryllende fin uke så lenge.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...