05 januar 2012

Langt mellom innleggene...

Ja, det blir det visst. Ikke fordi jeg ikke har lyst, eller at jeg har glemt dere, men jeg har rett og slett ikke tid. Mange baller i lufta og litt å ta igjen når man later seg i mange dager når det er jul...hihi! Men, jeg klager ikke. Jeg liker å ha mye å gjøre, og i tillegg til jobb, mammarollen, konebiten (som jo også (på merkelig vis) sniker inn kokkerollen, hushjelprollen, vaskedamerollen, barnepasserollen (hører kanskje mer inn under mammarollen når jeg tenker meg om), frisørrollen og sikkert noen jeg glemmer i farta), så driver jeg stadig på å lærer meg nye ting. Det er egentlig litt jobbrelatert, men jeg liker det så godt at det også godt kan passe inn under fritidsaktiviteter (for dem som har det da - ja fritid altså). Jeg driver nemlig og prøver å bli litt god på programering. Altså websidesnekkring om du vil. Jeg kan jo en god del allerede, men nå tenkte jeg det var på tide på sette alle kluter til og få full kontroll på html5, css og php. Me like a lot! Hihi! Så innimellom alle disse andre tingene, så er det lissom litt det kveldene går med til for tiden. Nerding rett og slett. Stakkars symaskinene mine - de står og slapper av og koser seg i kjelleren helt alene de. Bra at jeg har fler enn en, så de kan holde hverandre med selskap;). Hihi! Blir nok litt trylling med dem også bare jeg finner tiden. Har noen nye prosjekter på skisseblokka som skal ut i praksis etterhvert. Pluss en prinsesse som lissom driver og skyter i været for tiden, og da må man jo fornye litt i garderoben etterhvert. Oppdagen nå at noen av kjolene jeg sydde da hun var beby (jada, du leste riktig! De fleste av klærne jeg lager er ment å ha lang levetid. Har har vi brukt kjoler i str.74-86 helt frem til nå, men da som tunika nå på slutten. Men nå, begynner de å bli litt knappe her. Men så er jo prinsessa tross alt snart fire år også da, så det er ikke så rart da;). Jaja...nå har jaggu meg klokka blitt waaay past igjen, så man får vel legges til lading for en ny dag i morra. Ny header og fortsettelsen på blogg-oppussinga kommer når jeg får tid... Fortsatt finfin uke! Når jeg tenker meg om, så er det jo jammen meg snart helg igjen også!

2 fortryllende kommentarer:

Pia sa...

Godt nytt år til deg! Bare sy flere barneklær, du;)

cashmereandcamera sa...

Godt nytt år til deg også!
Kommer nok noe mer småtøy etterhvert;).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...