24 januar 2012

Hellig Tirsdag


Da er jeg klar for Frusterte Fruer. Dette er ikke noe nyttårsfortsett eller noe, men egentlig skal jeg holde meg unna raffinert sukker fordi jeg blir rett og slett dårlig (stiv og støl i kroppen) av for mye sukker og sjokolade og alle disse deilige fristende godsakerne. Og i jula datt jeg visst skikkelig utpå sukkerkjøret igjen, og greide lissom aldri å hente meg inn igjen...men NÅ må det bli en annen sving på valsen.

Så, da må en sjokoman sukkerelsker finne alternative løsninger når det kommer til TV-kosen. I kveld blir det altså bringebær, blåbær, litt nøtter (i sånne smarte kuber - fant en pose på butikken tidligere i dag, og dette måtte jo testes, for disse hadde jeg ikke sett før) og litt gulerot. Tror det kan funke helt greit jeg. YUMM!

Og så MÅ jeg bare tipse dere om en utrolig god te. Det er den Chai teen man får kjøpt på alle Deli de Luca sjappene rundt om, de selger den nemlig i tamedhjem-pakker også. Litt dyr, men VELDIG VELDIG GOD!!! Så, om du liker Chai og er innom en Deli, ta med en hjem og prøv. Jeg har oppi litt sånn vaniljesirup jeg fant på meny. I stede for sukker faktisk. Og så en dæsj melk da.

Men nå er det fruene her. Jeg ser ikke så ofte på TV (blir mest film her), men tirsdagene er litt hellige hos meg. Da skal mammadamen kose seg foran idiotboxen, og sånn er det bare med den saken!

Følger du med noen serier på TV?

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...