19 januar 2012

I´m in love...With a BOY

Nærmere bestemt KELLY BOY fra Kelly Moore. Lurer nok på om ikke denne må stå passelig høyt oppe på ønskelisten min når bursdagen min nærmer seg. Fant den inne hos fotobag.no, der de har mange snasne vesker. Og, som du kanskje NÅ har skjønt - dette er ikke en helt vanlig veske. En sånn en som det går 25 av på dusinet. Nix! Dette er faktisk en fotobag. Den bare ser ikke sånn ut, og det er det jeg liker så godt. Jeg har opp til flere fotobager og sekker fra bla.a lowepro og crumpler. De er HELT GREIE. Men, de SER UT SOM FOTOBAGER. Så, med andre ord; de SKRIKER" Ta MEG! Jeg inneholder noe dyrt og verdifullt" . Pluss at det blir så veldig veldig obvious at man drasser rundt på kamera på slep med de bagene. Og, det er ikke alltid man har lyst at det skal syns så godt. (og - mellom oss - de er jo ikke så fine heller da).

Jeg bruker jo for det meste sekk, men av og til er det greit å reise litt "lettere", og da hadde en sånn her en vært midt i blinken. Og, hvis du nå forresten sitter og lurer på hvorfor i all verden jeg ønsker meg MANNEVESKA av alle de fine veksene de har inne hos fotobag, så ønsker jeg meg akkurat denne rett og slett fordi jeg syns den ser mest praktisk ut. Jeg er visst en praktisk kvinne. Det er bare å innrømme. Med skapet fullt av sko med skyhøye heler, skapt for å få vise seg frem, så ender jeg stort sett opp med boots eller Ed Hardys´a mine. Fordi det er mest praktisk - sånn til hverdags (okei, noen av de skyhøye, FÅR lufta seg innimellom altså). Og, hverdager er jo det jeg har mest av her, og det er jeg i grunn ganske glad for når jeg tenker meg om.

Så, for den som har lyst å spandere en gave på meg til f.eks. bursdagen min (eller hvilken som helst annen dag for den saks skyld), så finner du den her. Det er jo lov å håpe, ikke sant....

Fortsatt finfin Torsdag. Nå er det prinsessetid strax, og jeg gleder meg.


Bildet er lånt hos www.fotobag.no

4 fortryllende kommentarer:

Sivangj sa...

Ohhhh trur jeg må surfe litt rundt jeg og. Har rett og slett ikke tenkt tanken at det er andre fotovesker å finne enn de typiske man gjerne finne rundt om kring ..
Ønsker deg en hærlig torsdag videre
Klem fra Siv

Pia sa...

Jeg ønsker meg også ei kul fotoveske:)

vår lille verden sa...

Dødskuuul!:O))klem

cashmereandcamera sa...

Ja, ikke sant! De hadde mye fint der inne. Litt skummlet å klikke seg inn egentlig, for plutselig har man svidd plastikk....(gikk heldigvis bra denne gangen da...hihi!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...